3.6.10

Lykketipsboken av Mammadamen

Av og til opplever man magiske stunder selv på internett. For noen uker siden surfet jeg meg tilfeldigvis inn på en blogg og ble værende lenge. Jo mer jeg leste, jo gladere ble jeg. Av og til møter man på unike, flotte medmennesker som inspirerer og sprer glede rundt seg.

Dette skrev jeg i et blogginnlegg 30.april. Det flotte medmennesket jeg fortalte om var Mammadamen, som gjennom sin blogg har spredd glede og små stunder av lykke til veldig mange av oss i bloggsfæren. Prosjektet hennes har gått ut på å danne seg et inntrykk av de ulike bloggerne og ut i fra dette gi hver og en en oppgave, et lykketips. Selv fikk jeg oppgaven å publisere tre dikt med tema lykke. Fine fine Mammadamen skapte et øyeblikk av lykke for meg i min søken etter slike dikt. Så enkelt, og likevel så genialt.

Disse lykketipsene har hun nå samlet i Lykketipsboka. Tenk, en bok full av lykketips! Man må bli glad bare av tanken, bare kjenn etter... :o)

1 kommentar:

Mammadamen sa...

Tusen takk for disse fine ordene, kjære Ellikken:-) Jeg vil gjerne si at dette gir meg en lykkelig morgen, ihvertfall. Ønsker deg en strålende dag!

Klem